.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا باید برای حضور حتمی یک نفر در کابینه دوباره پست ایجاد کرد؟

پست معاونت اجرایی رئیس جمهور که همزمان با تشکیل دولت دهم عملا حذف و وظایف و مسئولیت های آن به معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور محول شده بود اخیرا با مباحثی که صورت گرفته ظاهرا در حال احیا می باشد.

به گزارش تابناك یک روزنامه صبح در شماره امروزش بر اساس شنيده هاي خود نوشت: شنیده های موثق حاکی است که جمع بندی ها برای راه اندازی مجدد معاونت اجرایی به نتیجه نهایی رسیده و به زودی رئیس جمهور معاون اجرایی خود را منصوب خواهد کرد و با ایجاد پست معاونت اجرایی، بخشی از وظایف و مسئولیت های معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور به معاونت اجرایی بازگردانده خواهد شد.

بنابر این گزارش، البته روزنامه مذکور به کاندیدای تصدی معاونت اجرایی رئیس جمهور اشاره نکرده اما احتمال می رود محمد علی آبادی به این منظور به ریاست جمهوری منتقل شده باشد چرا که بعد از رفتن علي آبادي از سازمان ورزش گمانه هايي براي پست بعدي وي مطرح شد كه همه آنها به جز يكي منتفي شد.

" وزير نفت: علي آبادي به وزارت نفت نمي آيد"

"مشایی: ریاست علی‌آبادی بر سازمان ميراث فرهنگي شایعه است"

"علی آبادی مشاور زیربنایی احمدی نژاد شد"

"علي آبادي به سازمان شيلات رفت"

حال سوال اساسي كه باید از رييس جمهور محترم پرسید اين است كه آيا به خاطر افراد پست مدیریتی ايجاد مي شود و ايشان خود را ملزم به دادن پست به بعضي افراد مي دانند؟ یا اینکه باید جستجو کرد و برای مشاغل و پست های مختلف، فرد کارکشته و لایق را برگزید. ضمن اینکه اگر این معاونت لازم و کارآمد بود پس چرا در این مدت عملا تعطیل بود و اگر این گونه نبود پس چرا دوباره قرار است احیا شود؟

اميد است مشاوران و توصيه كنندگان به رييس جمهور محترم به اين نكته مهم توجه داشته باشند كه شايد برخي از مديران كارآمد بتوانند با توانايي بالای خود در عرصه هاي مختلف مفید واقع شوند ولي آیا نبايد حداقل داراي درصدي از اشتراك میان تخصص و زمينه فعاليت برخوردار باشند و البته برای کارآیی و بازدهی بالاتر تنها به یک مسئولیت بسنده کنند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.